leaving on a jetplane

jag har ett fult äckligt svart blåmärke på arslet!
jag har ingen plånbok
jag har ett annat blåmärke på armen med en bula
jag har suttit sönder en stol rejält

Meeen det var måndag och tisdag allt det hänt. Idag har inget hänt som vart otur.
Svenskan gjorde jag färdigt jobb och känns bra inför slutet nu. Lunchen var så overkligt god. Multimedia så är jag nästan färdig med projektet och den kursen. Jag behövde inte diska och jag hann med att sova en stund efter middagen. Har haft det trevligt med kompisar och ska snart sova. Dagen har inte varit helt fel, dock gjorde det ont en gång då jag satte mig på en stol i matsalen för jag tänkte inte på mitt svarta blåmärke.

Dagens låt: M.I.A. - Avenged Sevenfold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0