I'll do anything for a smile

Jag har alltid älskat musik och alltid gillat så extremt mycket olika musik. Men har aldrig riktigt haft en artist eller ett band som jag verkligen tycker om mer än alla andra men nu tror jag fan att jag funnit det bandet. Avenged Sevenfold är så sjukt jävla ohövligt gudabenådigt bra!

Ikväll då jag kom hem och var trött tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på Avenged Sevenfold live in the lbc dvdn för femtioelfte gången men innan det gick jag in på youtube och två timmar senare sitter jag här och fortsätter kollar på youtube på massor utav olika filmer med Avenged Sevenfold. Massa filmer om hur dom gjorde låtarna och massor utav annat tjafs jag inte riktigt skulle bry mig om förut om band jag tyckt om rejält mycket. Men Avenged Sevenfold är ett nummer värre än alla andra band enligt mig! Så nu har ni fått vetat ni nog inte brydde er ett jävla skit om men det bryr jag mig inte om.

Idag har jag iaf haft sovmorgon och sen varit på skolan. Gick ner på stan med jansson och schlagerbögen johan landerberg. Sen åkte jag och jansson hem till mig och åt och efter ett tag kom gisseldahl som nyss införskaffat sig körkort och vi har cruisat runt hela kvällen och gjort massor utav saker. Max drive-in var nog det viktigaste på hela kvällen... imorgon åker jag hem med nicke också och ska ge han bensinpengar för första gången i mitt liv. kan lova att det inte blir sista heller!

Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig att klicka runt på youtube på massa avenged sevenfold filmer och sen kolla på live in the lbc tillslut!

Puss och kram på alla er fina människor som läser denna otroligt fina och tråkiga blogg!

Kommentarer
Postat av: stellan

jag tytckrt den är rätt bra ändå!

2009-05-29 @ 03:39:24
URL: http://badtimestory.blogg.se/
Postat av: Emmet

Ne det tyckte jag inte du gjorde:P

2009-06-02 @ 19:17:26
URL: http://emmaamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0