If I was perfect then this would be easy

Hej hopp i lingonskoga!

Igår var det CL final och då kom det hit en hög med grabbar som har namnen Tim, Ted, Stellan, Nils, Jansson, Martin och Dan. Det var trevligt och matchen var trevlig. Brydde mig inte riktigt om vem som vann men kändes bättre med Barca.

Nu idag börjar jag efter lunch och ska försöka göra färdigt den sista uppgiften vi har mediekommunikation. Sen ska jag hem och städa. Sen får jag se om jag beger mig mot krogen med mina kompisar som ska dit ikväll eller om jag stannar hemma och försöker göra det sista jag har i skolan. Får se hur det blir men just nu lutar det mot pluggkväll men efter man har pratat med Tim och co så kan det ändras.

Förresten så ser jag fram emot lördag då vi ska till sollefteå på cruising. Förra året var en spontan resa till den cruisingen men ack så rolig den vart. Var inne i öltältet större delen utav kvällen och mötte Malin som hade stått och väntast tills klockan vart över tolv då hon vart 18 så hade jag nyss gått och köpt cider. På hemvägen tror jag att jag delade shotgun med Maria Berglund men som tur var bara till bispgården så sista biten fick man mycket plats. Jag tror det här året kommer bli lika roligt och dyng ska vi bli!

Nej nu ska jag duscha, sminka och göra mig färdig inför skolan, hörs hej!

Dagens Låt: Avenged Sevenfold - Crossroads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0