It took the death of hope to let you go

Nuuu var det ett jävla bra tag sen jag skrev här men nu har jag tråkigt och vill få tiden att gå innan jag åker in med bil till stan..

Orkar inte skriva allt som hänt och kommer inte ihåg heller vad som hänt sen senast jag skrev men kan skriva om veckan som varit.

Lördag 21/3 - Systerdotter Zanna bjöd mig på festligheter i pålgård och det vart mycket roligare än vad jag trodde det skulle bli.
Söndag 22/3 - Kolla på fotboll hos Tim och sen se Stellan göra sönder en sak på Tims bil så vi fick vänta i en timme innan vi åkte och sen lite häng då vi kom till stan.
Måndag 23/3 - Rolig matte som vanligt & fika som vanligt efter skolan med tim och nykomlingen Tommy. Senare häng hos Emmet om jag inte minns fel. Tim sov också över hos mig har jag för mig.
Tisdag 24/3 - Bosse vart myndig och vi överraskade henne med fika. Putta på Stellans bil och bli själv lite firad på slutet!
Onsdag 25/3 - Jag och Emma vart myndig och det firades med joggning direkt efter skolan med stellan och Sanna, mat på athena, förfest hos emma och en stund på krogen. Tyckte själva kvällen vart ganska misslyckad men men...
Torsdag 26/3 - Vakna hos Sanna och diska, tog ut sopor och var allmänt duktig, åt äcklig pannkaka och hem och fika med systerdotter, bror, brorson och anette. Sen till Sanna och vara med massa folk som vanligt.
Fredag 27/3 - Rolig matte som vanligt, åka stadsbuss 8 gånger, köa till musikdirekt, se musikdirekt och sen in i dimman och ha riktigt rejält roligt. Kvällens bästa var foxtrot med mig och 3 killar och då Davids ben kollapsa och han trodde en lampa pratade.
Lördag 28/3 - Eva fyllde 46 år och jag åkte hem för att fira henne lite Mamma(som fyllde 47 i  tisdags) och mig också. Sen lite häng med Stellan, Sanna och hårdingen Erika.
Söndag 29/3 - Träna och vara allmänt ansvarsfull och vuxen idag. Sa nej till pizza som Pappa ville beställa och istället äter lasagne.

Det är den vecka som varit och den får 10 av 10 hästar. Något som är roligt som hänt i livet är att det kommit fram några traditioner vilket är
Måndagsfika med biskvi med Tim
Onsdagjoggning som jag tror och hoppas blir tradition
Spelhäng hos sanna på torsdagar

Tror nu också att det är en vecka kvar tills Linnea Sundberg kommer till Jämtland och det ska bli trevligt att träffa den jäntan som man inte träffat sen början av sommarn. Men nu tror jag banne mig jag ska ner och fråga om Pappa vill ut och åka bil och jag sitter i förarsätet, körkortet ska fan påbörjas nu tycker jag!

Några låtar som knarkas just nu av mig Niklas Lindholm
Avenged sevenfold - Critical Acclaim (allmänt Avenged Sevenfold)
Cee-Lo ft. jävligt masssa fler - Open Happiness
Slipknot - Snuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0