nej man kanske skulle skaffa sig ett liv...

jag tänker alltid försöka lägga mig vid senast tolv men blir ändå att jag sitter vid datorn fram till 2-3. Jag vill inte vända på dygnet riktigt fast jag inte har jobb... men det känns oväsentligt. Min sommar hittills är bra tycker jag med sköna och härliga dagar. Men det kunde ju vara mycket bättre..

Idag åkte jag och stellan till kälarne med min moppe. Imorn gör jag samma sak fast med jansson. Vi ska nämligen träffa johan och hänga lite med den killen. Så därför ska jag ner nu och borsta tändrna och sova. Måste ju försöka få till min frisyr precis som johan. Det jag gör är att jag duschar och har hjälmen på mig länge så blir frisyren tydligen som johans gamla enligt jansson. mycket bra.... fan va det här kändes tråkigt. ööh hane!!!

Have you ever been a part of something
that you thought would never end?
And then, of course, it did.


Kommentarer
Postat av: En Nyman

Tror jag såg er :P

2009-06-24 @ 12:38:49
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0