these empty rooms are still filled with you

Hej

Om 4 veckor är jag i fjällen!
Om 7 veckor minus en dag så är jag på krogen!
Om 27 veckor plus en dag är jag nog i Turkiet!


Det är några saker som kommer hända i mitt liv 2009. Plus studenten och yran och mer saker. Det kommer bli bra men pengarna för allt det gör så allt känns väldigt jobbigt. Måste verkligen fixa jobb till sommarn och sätta på världens bästa hundögon så jag kan få något sorts bidrag av Mamma och Pappa.

Om ni undrar hur mina veckor ser ut är det att jag är på skolan. Kommer hem och slänger i mig mat och sen kommer tim eller så kommer jag där han är. Sen hittar vi på något någonstans eller så åker vi bara runt och har det trevligt tillsammans. Tim är den jag är med mest just nu. Är med han mest timmar av dagen och har mest sms och sånt från honom. Det är bra att det är så för då har jag något att göra. Nästa vecka börjar han ha apu och vi funderar på att vi ska äta middag tillsammans i min lägenheten dom veckorna.

Mina dagar är fyllda med hur jävla roliga saker som helst. Livet är bra och känns bra också med tanke på vad som händer och hänt i livet. 

Idag har jag inte planerat något än men det jag skulle tro är att jag kommer hem och jag och Malin fixar mat. Sen kommer jag och tim nog träffas på något sätt och göra något trevligt som vanligt.

Dagens låt: Seize the day - Avenged sevenfold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0