Seize the day or die regretting the time you lost

hej påre!

Nu har jag använt mina krafter att göra en spellista på 4 timmar och ska använda dom sista krafterna att skriva ett blogginlägg. Saken är att jag är magsjuk. Har spytt hela natten och det har inte varit fint vill jag lova.

Men iaf igår var jag på skolan och gjorde mycket skoljobb. På engelskan läste jag hela tiden och på matten så tyckte jag faktiskt det var riktigt roligt och kunde lätt stannat en timme till på lektionen. Efter skolan hämta tim mig och jag, han och niklas gick på stan och prata lite. Tog sen en buss hem och gjorde mat och sen skulle jag till petro och jennifer och sova över där. Jansson var där också och vi prata och hade det allmänt trevligt när jag börja känna en smärta i min mage och fixade skjuts hem. Jag spydde och spydde.

I helgen har jag kollat på mycket film att jag inte kommer ihåg vad vi kolla på i fredags men i lördags kollade vi på grudge 3 och the boy in the striped pyjamas. The boy in the striped pyjamas var den bästa jag sett på ett långt tag. På söndagen kollade vi på¨film hos mig och det var någon film som heter news movie och den sög. Men lite rolig iaf. Hela helgen var riktigt skön och bra.

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och senare få i mig föda. Måste bli bättre tills på torsdag då det är matteprov och bandy match. På fredagen måste jag vara kry också för då är det en trevligt kvälll i februari. Det få rman inte missa.

Dagens låt: John Mayer - Heart of Life

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huga,stackare. Pigga på dig, så du kan äta vegansk kladdkaka igen.

2009-02-11 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0