jag är en så kallad häst.

Hej, nu får vi se hur många som läser det här. Skriver mest bara för att få tiden att gå men borde sätta mig med min mattebok.

Mycket har hänt i helgen och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Fredag och lördag kväll var två riktigt roliga kvällar. Fredagen började hos Stellan och Dan och sen ner mot Moa och sen till en estetfest. Bästa på kvällen var sms från tim om att han hade supe bort sin garderobslapp.

Lördagen började hos mig och sen begav vi oss mot den beryktade stugbyn. Var riktigt kul där också. Men fan jag kommer inte på att skriva nå speciellt. Så nu ska jag bege mig ner mot matteboken och plugga i en kvart. Sen upp i backen och åka pulka med hälsa&idrott gänget, dom ställer upp på pulka!

Dagens låt: All that remains - whispers (i hear you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0