Escape from this afterlife

hej :)

Ikväll är det nog det jag älskar mest! Sällskapsspel, med andra ord är spelet och emmet är med och gör det hela så roligt att man nästan dör av garven man drar iväg. Jag är pepp och hoppas på en vinst ikväll. 

Jag måste börja träna känner jag. Måste ta tag i det nu och ut och springa och göra andra saker.

Något roligt man kan nämna är att jag kanske kommer ha min apu v11-12 på alpina vm i åre. Sätta upp kameror och hjälpa till på annat vis med SVT. Det kommer äga om jag får det och kommer bli så jävla kul.

Veckan har varit rolig med filmkväll och bandy och några andra trevliga saker. Viktor är också uppe i fina norrland så man fick träffa honom några gånger vilket var väldigt trevligt. Nu i helgen är det gänghäng hos Tim i kälarne och sen bara en vecka kvar till sportlovet. På sportlovet blir det lite bandy på kullsta, kanske lule och maskerad! Sportlovet kommer bli sjukt kul skulle jag tro och hoppas på det.

Nu ska jag sminka mig och göra mig färdig för bussen. Vi hörs i ett bättre liv!  HÖRS HAAAAJ!

Dagens låt: Hero of war - Rise against

Kommentarer
Postat av: Jesper

Kände mig bara tvungen att påpeka att det inte är vm vi ska va på, bara världscups-finalen ;)

2009-03-03 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0