Well I want you to notice to notice when I'm not around

hej och hoj!

Gårdagen bestod av mycket fika och häng! Satt först på skolan och nötte trackmania med de som är på skolan den här veckan. Sen efter skolan vart det fika med tim, sandström och stellan. Sen till Linus och fika med honom och matilda. Sen kom Joel och han hade en liten present till mig som jag inte ville ha och då kände jag mig dum. Men men... Sen for jag till Emmet där vi var massa som satt och gjorde ingenting. Sen hem och prata om allt och inget med Malin och Emma. Sen sova....

Det var gårdagen lite snabbt skrivet. Idag klev jag upp och åkte på skolan och gjorde nationella i svenska B vilket gick bra tyckte jag. Gjorde det på en timme och det var det minsta man fick göra på. Sen träna jag på matte och nu är jag i lägenheten. Ska snart åka till Kälarne med Tim för att fördriva tid inför ikväll. Ska bli en trevlig biltur med mycket snack och sång!

Jag vill gratta Nicklas och Andreas som fyller myndig idag.

Jag har ingen aning hur jag gör i helgen.
ska man åka hem eller inte?
Festa eller inte?

Äh, det löser sig alltid sånt där men nu ska jag ut till Tim. Vi hörs när vi råkes! hööörs haaj!

Dagens låt: it's been a while - staind

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska åka hema i helgen.

Du dricker för ofta!

2009-04-01 @ 15:20:00
URL: http://mahanali.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 15:26:00
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0