det är ingen riktigt pistol han har, det är en banan

Nu är snart lovet över och mycket har hänt. Men det orkar jag inte skriva om så tar dagen som varit.

Började med att jag klev upp kl 7 och skulle göra mig färdig för en dag i övik! Jag gick in för att hämta kläder i strykrummet och där ligger mina kusiner som är tvillingar. En av dom säger "ska du ha spö, din jävel" och vilken av dom det var vet jag inte, antingen filip eller fredrik.

Senare då jag ätit frukost och börjar klä på mig riktigt leker dom i sängen med lego och sånt och är under täcket. Då frågar jag vad som är under täcket och där var det tydligen alienspindlar som suger kuk.... vilka jävla barn och vilken jävla fantasi.

I alla fall åkte vi till övik och bada hela dagen och det var riktigt rejält roligt. På kvällen hälsa vi på jennifer i kälarne och på hemvägen kom jag på idén att sluta prata och gjorde det hela vägen hem. Jag gjort exakt så en hel dag då jocke och matilda var hemma hos mig och jag bara gav fan i att säga något ord på hela dagen. Och jag har glömt bort hur skönt det är att bara vara tyst, helt tyst och inte säga någonting. Och att se hur galen dom andra blir av att man är tyst är bara ett stort plus.

Nej men nu ska jag sova och börja ta tag med saker i livet. Hejdå!

Dagens låt: Pills - the perishers

Kommentarer
Postat av: matilda

du va så sjukt störig då du vägra prata!

2009-04-17 @ 17:04:57
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0