Pc's egna lilla hora!

hejsan!

idag har jag varit på pc på besök och sagt hej till alla själar jag känner där! Det var trevligt och fick många att prata med. Enligt petro hade jag i natt varit på en krog och ätit en väldigt god macka men det har jag inte gjort. Nu sitter jag iaf hos emmet och lyssnar på musik medans hon pluggar och jag ska nog ta en buss hem snart och göra mig nå mat.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men tror jag är bjuden på fika till jennie som fyller år imorn! det är så sjukt många som fyller år just nu så det går inte hålla koll på alla. Något fult som hänt är att alla traditioner jag prata om för några inlägg sen så har inget av dom grejerna hänt den här veckan. Inge fika, inge joggning och inge spelkväll ikväll. Men veckan har varit bra ändå.

I helgen ska jag åka hem iaf och ta det lungt och äta hemlagad mat och bli mätt som tusan. Nej nu har jag inte riktigt nå mer att skriva men en liten uppdatering om mitt ointressanta liv fick ni reda på nu!

HÖRS Haaaaj!

Dagens låt: The Perishers - Pills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0