I'm always lookin' out my own eyes

Hejsan! Nu har det gått en hel helg som varit lugn och trevlig!
På fredagen så kolla jag på Benjamin Button hemma hos mig med Stellan, sanna, emmet och maria vilket var riktigt trevligt! Det var också andra gången jag såg filmen och den var så bra så det var värt att se den 2.45 timmar långa film.

På lördagen kom Olivia och Linnea från söderköping hit på våfflor sen åkte vi till olivia och åt tacos. Sen efter en lång stund åkte jag, olivia, linnea, stellan och nicke till Kälarne och var hos Johanna. Där var vi väldigt många som kolla på robinson och spela singstar. Mycket trevligt.

Nu idag så har jag påbörjat hemsidan jag gör åt Hammarstrands curlingklubb. Och det verkar gå snabbt så kanske blir färdig rätt snart så kommer nog bli en rätt skön vecka det här. Jag har också tränat och nu är det bara vänta på mat och sen vänta på bilresa in till stan. Då vi väl kommer till stan lär det väl bli häng som alltid och det är kul det!

Nej nu ska jag ner och äta mat. Vi hörs når vi råkes!!!

Dagens låt: Savior - rise against


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Gör den ordentligt. Annars blir Kalle arg :@

2009-04-11 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0