Ensamma krigare

hej hejsan!

Den här veckan går jag på skolan och jobbar med saker jag inte gjort och det är bara jag och två i mitt klassrum som jag inte pratar med alls. Så jag har inte överdrivet roligt och får inte heller mycket gjort vilket är dåligt gjort av mig. Idag stack jag hem efter lunch för att läsa på en svenska bok men istället la jag mig och sov.

Nu ska jag göra mig mat för mig själv för att för en gångs skull är det malin som är på vift och jag är hemma. Det händer absolut inte ofta men idag vart det så. Jag har ingen aning vad jag ska göra efter jag ätit för dom jag brukar vara med är upptagen med jobb, träning eller något annat. Därför funderar jag på att sova lite extra sen vakna och säga hej till malin och sen lägga mig och sova för natten. Det låter nog väldigt skönt men förjävla tråkigt för sova är tråkigt.

Jag har ett jäkla problem att hitta sommarjobb och har inte jag sommarjobb blir det ingen bra sommar faktiskt. För jag är ju behov av pengar. Ska ju utomlands och vill säkert köpa en glass eller två också.

Men nu funderar jag lite vad jag ska göra. Ska jag göra ingenting ikväll och ha tråkigt vilket är liiiite skönt eller ska jag ringa någon och försöka vara med dom? kanske man ska göra en våldsgästning någonstans men känns väldigt svårt att lyckas med det tror jag. Får se vad magen säger efter jag ätit mat.

Dagens låt: Ensamma krigare - nicke&davve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0