want to know how it feels to be forgotten

Hejsan! tjohej!

Jag har fått känslan av att inte orka skriva blogg eller inte veta vad fan jag ska skriva så kan skriva lite om min helt fasansfullt intressanta dag och dom dagar som händer mig. T ex den här veckan var jag igår hos Maria och skulle fira henne men jag gjorde lite annat också.

For hem direkt efetr skolan så gjorde jag och malin rekordsnabbt mat på 10 minuter, mos och fiskpinnar! MUMSFILIBABA! Iaf sen efter det tog jag en buss till olivia och var där medans hon åt tills vi gick till maria. Hos Olivia så gnällde jag mest på att hon köpt en bh för 800 kr om någon ville veta det. Då vi kom till maria så var bara hon och kickan där och vi gjorde ingenting sen kom mer och mer folk men vi satt amest och prata och fika men det var trevligt nog! Efter jag stuckit ifrån maria så skulle jag hoppa på sexan nedanför olivia men då märkte jag att jag inte hade plånboken för jag hade glömt den hos olivia så hon fick komma från en kompis och öppna lägenheten så jag fick hämta den. Medans jag väntade på iolivia så kom jag på att jag skulle hälsa på den rolige sandström och jansson. Dom mötte mig vi gick förbi blåcenter och man är ju taskig om man inte köper något där ju så självklart köpte vi lite onyttigt. Sen satt vi och prata i sandströms lägenhet tills min buss kom. Trevlig historia? Bröööööl!

Senare idag så har jag planerat sömn till 16:00, buss till stugun för träning och sen hem till stan igen sen sömn.
Imorn är det häng med Olivia hela dagen om hon inte får för sig något annat.
Torsdag blir det träning i stugun efter skolan
Fredag blir det match efter jag kommit hem till hammarn och sovit lite.
Lördag blir det först dop för Novalie och sen ska jag och adam fixa min dator så jag slipper dampa framför den.
Söndag blir det nog gänghäng med matilda och cizsi om dom ska komma till hammarn i helgen.

Då vet ni lite om mer om mitt jävla intressanta liv...

Dagens låt: Sleepless Again - In flames

Kommentarer
Postat av: olivia

jag kommer inte svika dig, du är väldigt inplanerad imorgon.

2008-09-02 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0