Follow your instinct, It usually takes you home

Jag hatar mig själv för jag kan fan inte sova när fan jag ska det. Jag har alltid varit en person som går upp tidigt och pigg som fan oavsett när jag lagt mig. Det tycker jag om men nu fan på senaste tiden så är jag trött och somnar alltid då jag verkligen inte behöver sova och somnar inte då jag verkligen behöver sova. Jag älskar dock att sova men inte sova för mycket och på dåliga tider...

T ex i lördags så sov jag nog 75% av dygnet. Och idag så har jag fan somnat i bussen på väg till nicke, på väg till olivia, på väg hem och hemma hos olivia. Jag somnade till på bussen hem och hade tur att jag vakna vid torvalla centrum.  Men i veckan händer trevliga saker.

Imorn: Gänghäng och film hos mig med massa trevliga människor.
Onsdag: Våldsgästning av Olivia och Matilda....
Torsdag: KORPBANDY vilket jag mest ser fram emot.
Fredag: Fest, vart vet jag inte, har att välja mellan cizsi och massa i torvalla nära hem, några från hammarn, hos tommy vilket jag inte tror blir för det första så blir det kanske inet av och för det andra är jansson mer långsur än petro någonsin kan vara så jag får inte komma och gratta den killen jag kännt sedan jag var 3 år. Och sista festen är Johan från kälarne vilket jag tror får komma till.
Men jag bryr mig egentligen inte vart jag hamnar bara jag får vara med Adam som planerat så lär nog resten bli roligt och trevligt.
Lördag: Måste bestå utav en sliten och trött niklas. Då är jag glad... en mätt mage vill jag ha också så är jag glad hela dagen.

Igår var också en trevlig dag. Vi vann fotbollsmatchen och vi kom tvåa i serien. Så var det max dä rman fick special.... vänta nu det här skrev jag igår.. ja filmkvällen vart rolig iaf och sen for jag ne rpå stan och sov över hos petro och jennifer och det vart lite sömn för man pratade sig torr i munnen.... Men vi hörs någon annan trevlig kväll för nu börjar jag bli lite trött....

Dagens låt: System - In Flames

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0