Troubles will come and they will pass.

Gött att vi kom tvåa i serien och inte trea... men nästa är bandy så bara att peppa igen för nästa sport ;)

I helgen har jag inte gjort mycket. Kom hem i lördags och sov, sen kolla på fotboll i stugun... dom förlora :(, sen hem och sova, 'äta, sova, träffa adam en stund och lite film. Sen sova igen :)
Idag har jag spelat match och vi vann med 5-2. Sen var det max där man fick sin special glass av bästa cizsi. Nu sitter man här och har tråkigt men ikväll kan det bli filmkväll. Blir nog trevligt!!!!!!!

I fredags så hade jag inte så väldigt roligt. Från början va rdet roligt med mat och förfest men sen efter await the end spelat så vart det tråkigt. Men dom ägde iaf och nu har jag nackspärr....

Pågrund utav min musiksmak och valet av låt på förra blogginlägget är jag tydligen bög så därför är dagens låt kalles klätterträd

Kommentarer
Postat av: Tove

HAHA! KALLES KLÄTTERTRÄD! :D

2008-09-30 @ 15:42:20
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0