Tell me how I’m supposed to breathe with no air

Hej!!!! Nu är jag hemma i hammarn och ska hämta ett par badshorts... jävligt kul! men har ändå inget att göra idag trodde jag men får sms då jag precis kommit till hammarn att jag kunde fått varit med Olivia, stern, dan och sandström!!! Bajs!!!

Men ska fara in ikväll iaf så det blir fiiiiint! Nu sitter jag iaf på min bärbara och inte stationära för den är sönder! Pappa bryter ihop utan datorn :(

Nu kommer jag inte på något att skriva men imorn blir det bad iaf! det är ju positivt, och träning imorn! det ska bli skoj... på onsdag är det middag med två damer!
På Torsdag är det träning igen!
På fredag ska man kolla på Await The End och sen hem och sova 2-3 timmar sen upp till folkrace och se olivia med finbilen!!!
Sen på lördag ska nog jag och adam ta oss an min dator och försöka fixa den och söndag är det sista matchen för säsongen!

Dagens låt: Kom och se - LOK

Kommentarer
Postat av: matilda

du, jag och Await The End :)

2008-09-23 @ 00:13:09
Postat av: Olivia

du ligger i min soffa just nu, och kollar på tv. gemä mat, jag är hungrig

2008-09-24 @ 17:14:01
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0