Who is responsible

Jag vill bara påpeka att jag har en vän som  är en klok person. Han beskrev hur en perfekt person är.

"man är perfekt när man gör det man vill och är nöjd med det"

En annan klok person utav mina kompisar skrev såhär alldeles själv.

"darkness arrives even in the very brightest of places, though you shall not fear.
'cause light shall vanquish the darkness and make everything clear.. once again"


Vilka jävla kompisar jag har, dom här två är riktigt rejält trevliga och fina människor!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jag

Men du är också en väldig klok, trevlig och fin vän!!!!!

2008-10-08 @ 22:47:39
Postat av: Nicklas

Jag sa ju faktiskt "det är inte lätt att vara ful i en snygg värld". Fast jag är inte så trevlig

2008-10-09 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0