We are ordinary people, we all live different lives

Igår var det fredag. Och jag började morgonen med att vakna upp bredvid tommy... Vi åkte till skolan och jag hade multimedia. Jag vart färdig med mitt rätt snabbt och gjorde ingenting tills jag fick sluta. Sen vart det lunch med mamma, pappa och malin på stan. Köpte också massa tröjor och skit. Sen då vi kom hem så gick jag och la mig någon timme. Efter det gjorde jag mig mat och sen "förfesta" jag och malin genom att fixa oss framför spegeln. Och dricka ur vinglas. Lagomt manligt för min smak

Jag åkte senare till Adam och jag måste säga fan vilken mysig lägenhet han bor i med sin pappa. Men iaf så drog vi ner till jansson efter ett tag och hängde med jansson, tim och sandström. Dom skulle på krogen men bestämde sig efter ett tag att följa med oss till Valla. Vi var där och festa och hade trevligt. Har också en bula i skallen för jag vart inputtad i toalettdörren. Men det är så det ska vara.

Efter en lång tid så tog vi en nattbuss hem till stan och jag och petro gick hem till henne för jag skulle sova där. Då var någon där lite kalas och sånt och mer säger jag inte. Men det var roligt att lyssna på det snacket hemma hos petro. Jag vill bara säga att Victor är den grymmaste människa jag träffat på länge tror jag. Allt han gör är klockrent!!!!

Men ikväll så blir de iaf middag och bio med sandström, jennifer och victor. Och för en gångs skull har jag ingenting planerat tills näst avecka vilket är så skönt. Men nu ska jag nog dra och duscha.. hane!

Dagens låt: From Yesterday - 30 seconds to mars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0