These are my dyin days

Ja som jag trodde så har jag fan inte pluggat något. Kom hem och åt, sen stack jag ner till tvättstugan och starta två maskiner, har varit ner nu igen och startat två nya. Har bara 6 st kvar då :)

Dagen skulle ju iaf innehålla tvätt och plugg efter skolan men plugg gick åt helvete. Började men sen gick det inge mer, det går fan inge bra alls med att komma igång med skolsaker nu som man måste plugga på eller vad man ska säga. Uppgifter man bara får göra utan att måste söka upp information så går det bra som det är på t ex medieproduktionen, multimedia och dom ämnena. Men engelska och svensak tar det stopp. Funderar på att stanna på skolan hela dagen på fredag och försöka jobba för jag måste bli färdig med grejerna.

Istället för plugg vart det att göra en spellista till mobilen och den vart jag färdig med nu, höll på i en timme konsant att bara välja ut låtar och skit. Nu jävlar blir det skönt att lyssna på musik men dock har jag tappat bort hörlurarna till mobilen. Så måste väl köpa nytt eller något. Vad ska man göra resten utav dagen då efter man ätit middag, känner inet för att sova konstigt nog :O jag måste vara sjuk på något sätt. Men kan säkert bli att man tvingar någon att stå ut med mig.

Nej nu ska jag fortsätta kolla igenom folks liv på bilddagboken och lyssna på musik och fundera på livets funderingar :)

Dagens låt: Dom med det härliga bandet Constitution For Fools Kolla in deras sida myspace.com/ConstitutionForFools


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0