IQ TEST

Jag har tyckt jag varit väldigt osmart den senaste tiden och jag har alltid tyckt att jag varit smart. Inte mer än andra men absolut inte mindre. Därför har jag gjort 3 st IQ test idag och allt var inom 122-128. Jag har gjort förut några stycken och dom var också inom den radien. Jag tror banne mig jag är fan lite smart. Dock ska man ju inte lita helt och hållet på det här men det känns ändå bra.

Ni ska veta att IQ är inte hur mycket kunskap man har och hur smart man är i skolan. Det handlar väl mest om man kan tänka riktigt eller nåt sånt. IQ kan heller inte tränas upp har jag läst på en av sidorna jag testade på.


ett utav testen


För att komma in i mensa som testet är ifrån här uppe måste man ha 98:e percentilen. Så jag har ju chansen att ta ett riktigt prov som man kan ta och vara med i mensa. Men jag tycker inte om namnet så tror jag skiter i det. Dock är jag nöjd för skulle precis svara på sisat frågan då tiden gick ut. Den gick ut PRECIS innan jag tröck och den var jag helt säker på att den var rätt. BAJS Men jag är glad ändå! Jag lever ju

Dagens låt: Unforgiven 3 - Metallica

Kommentarer
Postat av: Anonym

En smart person vet att det inte heter tröck

2008-10-21 @ 17:59:06
Postat av: Niklas

Som sagt IQ har inte med hur duktig man är i svensak och sånt.. men jaja

2008-10-21 @ 18:03:37
URL: http://fiixs.blogg.se/
Postat av: matilda

MEN UPPDATERA RÅ!

2008-11-16 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0