I'm Right Here

Hejsingen!

Idag har jag varit på skolan och kollat på film sen spelat flashspel för jag var färdig med uppgiften vi hade på medieproduktionen. Då jag kom hem väckte jag malin så gick vi och handla och åt mat, sen nu snart ska vi börja storstäda och det ska bli ilte roligt faktisikt.

Efter städningen ska jag fan försöka ta mig tid att vara hos dan coh stellan på guitar hero kväll! Ska bli roligt det. Jag ska finna mig tid till det och det ska bli roligt och trevligt. Känner att det vettiga folket som finns att umgås med är kälarne folket och dom som är med mig då jag är med dom. Har alltid roligt oavsett vad man gör. Och inge gnäll på dom om något som händer i livet och i världen! Det är braaa tycker jag!

Imorn ska jag iaf hem och plugga och tvätta tills jag ska göra middag, sen ska jag få min eftermiddagslur som jag inet fått mig på många veckor känns det som. Ska bli skönt. Imorn är det Niklas-dag som carro så fint sa det. Men i slutändan lär det säkert bli att jag hamnar hemma hos någon... Men nu ska jag iväg och städa lite och den duscha och sen dra iväg på guitar hero kväll :P

BTW så har jag och Malin bra kommunikation via msn då vi är båda hemma samtidigt i lägenheten. Mer osociala människor än mig och malin får man leta efter.

Dagens låt: Why - Crossfade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0