Breathing slowly

Hejsingen!!!!!!!!!!

jag är nu vaken som fan men har ingenting att göra... Vad ska jag göra? städa kanske? då skulle malin nog bli glad....

Ne igår så var det roligt. Vid 4 så kom Sandström hit och lite senare kom Jennifer och Victor, vi började med mat direkt och jennifer gjorde väl ungefär allt och jävlar vad gott det var. Kycklinggryta av nå slag vad det. Hon får gärna göra mat för mig igen men inte hemma hos mig för disken var fan jobbig. Efter vi ätit så drog vi direkt till bion och kolla på Step Brothers, den var väl sådär och jag tycker ni inte borde slösa pengar på att se den på bio men ladda hem och se den iaf :)

Efter bion så for vi hem till mig igen och på vägen hem så körde vi och var busig på lillänges parkering.... nu fick jag även reda på att jag inte har något att göra ikväll också... TYPISKT.,. jaja vi kom hem till mig iaf och hade det bara trevligt och prata på och skit. Sen när Sandström och Victor drog hem så sov jennifer i min soffa. Jag visste inte om jag skulle väcka henne för jag vet ju hur det gick då jag väckte henne under yran. Då misshandla hon mig nästan. Men jag tog mig mod och väckte henne så åt vi kvällsfika och sen la vi oss.

På morgonen klev jag ju upp före henne och det var ju inte så konstigt men sen så sitter man i köket med datorn och har trevligt och då efter en lång stund så skrämmer jennifer mig för jag sitter med ryggen mot dörren. Och jävlar vad rädd jag vart, hjärtat i halsgropen! Sen efter ett tag for hon hem och nu jävlar har jag tråkigt vill jag lova. Verkar som det inte kommer hända någonting på hela dagen och kvällen....

Dagens låt: Never coming home - Crossfade

Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

svar: MEN TACK! fyfan tack

2008-10-05 @ 14:15:26
URL: http://musikungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0