You better die young

22 November i år

Käre dagbok!

Märkte du? Jag skrev fel, killar får inte skriva Kära Dagbok. Dom måste skriva tjenare eller något annat tufft.
Men nu vill jag bara berätta det är några timmar kvar tills det är tacos och fotbollsavslutnin. Det är bra tycker jag. Fotboll är nog bland det bästa som finns men orkar inte förklara nå mycket men kolla på http://youtube.com/watch?v=QMm6ZiUO4ME och från 9:00 så kommer ni märka något fint i högen av killarna.

Men bort från det och vidare till annat, imorn hade jag tänkt kolla på Jocke, Kickan och Johan i kyrkan, det är inte likt mig för jag hatar typ kyrkor. Usch för dom! Menjag kände att det var något roligt att göra nu. Undra om det är ledig klädsel?
jag har ätit 9 våfflor idag och jag vart inte mätt. Jag har något fel som kan äta så mycket våfflor men det gör inte mig något för det är så enormt onödigt gott. Men nu ska jag sova igen någon kvart innan det är fotbollsavslutning. Jag vill också säga hur fint jag gjort ett skolarbete, man skulle göra en berättelse på 30 sekunder av att bara använda ljud och inte något tal med i berättelsen. Min handla om en kille som är skitnödig och skiter sönder en toalett och sen blir det ett hallelujah moment. Det var fint gjort utav mig.

Kanske man ska avsluta med en dikt till nu då man väl ha börjat...

Våfflor i stora lass
Rita har inte en fet tass
Jag ska äta tacos snart
Charlie är duktig på dart
Min hund kan inte rita


Tack och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Tove

Ja! Sånt är jobbigt! Men sedan när man hittar felet så är det vanligtvis något töntigt fel som man "borde" ha sett, men missat! :p



Och ja! Ångrar lite att jag inte tittade på henne, för det vart ju som nästan inge Lars för mig heller, var ju sjukt mycket folk så man kunde inte stå där. Plus att när man kommit från skocken som tryckte så ville ju andra alla gå där ifrån. Aja, sånt är livet! :) :p

2008-11-22 @ 16:30:49
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad har du hört?! Haha.

Ångest

2008-11-24 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0