And I don't want the world to see me, när jag byter om

21 November Klockan 23:10

Tjenare!

Jag vill vara Bert, därför är min blogg lik hans dagbok. Jag fixa och pilla nu en liten stund och det är grejer som bara inte vill funka men förstår inte vad jag skriver fel. Nu är jag trött på koder. Men det som är fel är att är fel typsnitt på massa ställen av en konstig anledning, rubriken vill inte vara centrerad som jag skriver och  lite färger på olika texter. Och så är det lite småsaker som jag stör mig på men försöker väl fixa det någon annan gång.

Bert är väl något alla läst så jag behöver väl inte förklara något om det men det bästa jag vet från Bert som jag varit med om i verkliga livet och som många andra gjorda (har jag för mig) då Bert var som störst var att klämma en tjej på rumpan och säga "BALLA BALLA BALLA" och Jag och Jansson var lite konstig förr i tiden som vi nu också är och vi fick Natalie Linds lillebror Linus att göra det på en annan liten tjej då jag var dagbarn hos Jansson. Goda tider!

Gårdagen var en torsdag och vi spelade bandy. Jag vart jävligt sur som jag inte blivit på ett långt tag men nu har jag glömt bort det.... nästan. Men idag så har jag inte gjort mycket. Gick på skolan, åkte buss hem till hammarn, satte mig vid datorn. Sen var det middag, lite mer dator, sen en promenad sen hem och kolla lite idol. Jag hatar Johan Palm också och jag tycker synd om Anna som åkte ur men dock hatar jag hennes vibrato det får mig att vilja döda mig men inte lika mycket som Johan Palm. Efter idol har jag som sagt pillat med bloggen!

Imorn så är det fotbollsavslutning, och nu är det ju verkligen en avslutning för nu slutar jag med sporten.

vintern är här
alla förutom mig är sär
jag har inte 22 tår
om 3 dar fyller pappa år
och jag har inte köpt något


det var en dikt i stil som bert brukar göra. Älskar hur ingen rad hör ihop på något sätt och att sista raden inte rimmas heller.

Klart slut - varulvstjut


Kommentarer
Postat av: c

HAHAHA, bra idé med bert. Han är idolen!

Älskar förövrigt dikten, mer såna!

2008-11-22 @ 00:53:37
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: tove

Åh, nedrans glad jag blev över att du hade gjort Bert-stuk på bloggen!! Fast lite sur över att det inte var jag som kommit på en så briljant idé!



Men as coolt! Tummen upp!

2008-11-22 @ 15:22:04
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0