sommaren är kort

26 November
strax efter mat

Tjenare!
Idag var det öppethus på skolan och gud vad mycket godis jag fick. Och var med i webbradion och bla blabla. Hade prov i programmhantering och nu  fick jag VG i den kursen, så hade vi prov i svenska vilket gick lite sådär, fick G bara. Jag, Axel och jesper tog också en sexig bild i fotostudion! Nu har jag ätit och försökt fixat lite saker. Ikväll är det bandy och jag är peppad. Ska blir riktigt roligt.

Jag trodde nästa vecka skulle bli ganska tom för jag hade inte planerat något men tydligen kom det in två filmkvällar men tror det bara finns tid för en eller så får alla vara med på den. Och så är jag med Olivia en dag och bandy en dag. Sen så ska jag spela tennis med jesper, axel och kanske tommy också. Så veckan är fullbokad på en gång. Känns tråkigt att det jämt blir så men det är alltid bra att man har något att göra.

Och imorgon smäller det. Om det är slut för fotboll eller inte. Om jag har tur behöver jag inte åka hem imorn och hämta grejer så jag kan stanna och träna fotboll och känna efter om det blir en säsong till. Känns lite drygt att träna med a-laget bara och sånt och vill inet slänga bort 2-3 kvällar i veckan på fotboll blir lite drygt då det knappt är säsong än. Får helt enkelt fortsätta fundera på det varje dag som jag gjort nu i evigheter, ungefär sen säsongen tog slut i år.

Men nu ska jag ta och dammsuga i lägenheten ta mig en middagslur och vänta in bussen till bandyn. I väldigt stor brist på rim och fantasi så får ni helt enkelt vänta till nästa inlägg.


Sommarn var riktigt rolig och jag, viktor och maria var pepp sista festen ;)


Klart slut - varulvstjut

Kommentarer
Postat av: c

campaign/100/index.asp?gclid=CNDViMPzk5cCFU4e3godfHR2Iw" rel="nofollow">http://www.fujidirekt.se/asp/campaign/100/index.asp?gclid=CNDViMPzk5cCFU4e3godfHR2Iw



Here you are :)

2008-11-26 @ 23:33:57
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: sanna

min soffa är jätteskön ju! iaf i jämförelse mot pizzakartongerna jag sov på innan jag fick soffan..

2008-11-28 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0