I’m not angry, I’m just saying sometimes goodbye is a second chance

hej, det var länge sen sist men det har inte hänt något nämnvärt från förra gången. Veckorna är samma som förut och gör samma saker. Men nu så känner jag inte för att skriva eller nåt sånt och känns som allt bara blir tråkigt. Nu har jag väl tappat massa läsare också, fast jag inte hade många innan heller.

Men, på torsdag är det bandy och jag ska fan göra allt för att göra mål för nu har först stellan gjort mål, sen jansson och då jävlar borde jag få göra mål!

På lördag är det fotbollsavslutningen också och då kommer en fråga jag aldrig vet riktigt vad jag ska göra med, ska jag fortsätta med fotbollen? finns mycket fördelar med att vara kvar, är så sjukt roligt i laget och sånt och allt runtom. Men nackdelen är att jag tycker det är drygt att åka till stugun 2 gånger i veckan för träning och så är det inet säkert att det blir ett lag. Och så är jag väl trött på träbänkar tror jag. Men gud vad tjock jag kommer bli om jag inte spelar fotboll, det ända jag gör för att röra mig och det är fan inte så mycket om man jämför med andra lag hur dom tränar. Men men jag kommer säkert på ett bra val.

nu vet jag dock inte vad jag ska skriva så nu är det väl dags att säga hejdå tror jag väl, tack och hej, leverpastej

Dagens låt: Shinedown - second chance

Kommentarer
Postat av: c

whaaao! den låten äger fan.

2008-11-18 @ 22:32:43
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: tove

Ja, jag tror jag vill i allafall läsa till matte C. För Matte är ju kul. Fast om det blir för svårt kanske det blir frustrerande, men jag har ju ganska lätt för matte tror jag. haha. Men jag ska prata med studievägledaren imorgon och se hur jag ska göra :)

2008-11-19 @ 11:54:14
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: eva

Jo fortsätt och skriv för jag är en trogen läsare



s-syster

2008-11-19 @ 22:18:26
Postat av: Caroline

skriv mer mer mer! :)

2008-11-19 @ 23:50:31
URL: http://carolinestern.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Fan vad du dissar mig :(

2008-11-20 @ 14:58:57
URL: http://pussytorsk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0