I'm laugin' but you're laughin' at me

25 November
över tio

Tjenare!
Den här dagen är ganska onyttig. Väldigt mycket dricka och pizza och hamburgare och strips. Inte bra men jag är glad ändå. Är magen glad så är jag glad.

Jag började med att gå på skolan och direkt till utvecklingssamtal som gick helt perfekt. Dock verkar det som gunilla har glömt och skrivit in att jag lämnat in grejerna som var kvar till Engelska A för det stod IG, konstigt men det blir nog löst av britten. Sen fortsatte jag på projekt&företagande och skrev färdigt marknadsplanen och fixade budgeten. Sista veckan innan jul ska vi ha redovisning på det, ska bli kul att se alla andras idéer men vill inte visa mitt. Sen så var det lunch på sibylla och det var gott. Sen var det idrott och då hade vi hinderbana och nå styrke sak. Sen på slutet var det avslappning tjolahotta och jag tror fan att jag somna lite.

Efter skolan for jag hem och väntade in Carro, Stellan och Dan. Vi åt pizza och då vart jag mätt igen och det var väldigt gott också. Sen satt vi mest och kolla på tv och prata massor. Att man har så jävla roligt med visst folk är helt otroligt. Vi satt nog i en kvart och gjorde massa olika ljud med munnen och jag vet inte varför men vi framstod nog som lite galen skulle jag tro. Senare spelade jag och Stellan lite bandy och det var roligt sen åkte dom och lämna mig med disk.

Nu sitter jag här med en banan och funderar på hur det kommer gå på programmerings provet imorn dock är det bara för högre betyg så man behöver inte bli nå nervös egentligen. Sen ska man ju ha någon slags redovisning på en bok vi ska ha läst men jag fick den nu i veckan så har knappt hunnit läst ut den men hinner det nog innan jag somnar ikväll.

Så morgondagen består av ganska jobbig skola och bandy på kvällen.

benka vill vinna och gör allt i sin makt
men det slutar med en ända stor slakt
stellans engelska är alltid på topp
det är också hans snopp
jag gillar inte ägg


Klart slut - Varulvstjut

Kommentarer
Postat av: caroline

pizzan, julmusten, ljuden, godiset, pratet. wunderbar afton!



och vad säger ni? ska ni inte ta och vinna ikväll?

2008-11-26 @ 15:08:47
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0