ich liebe dich

24 Maj 22:38

Tjenare!

Idag fyller pappa år, grattis!
Idag steg jag upp och åkte på skolan och hade lektion som vanligt på skolan sen så gick jag och mamma på stan. Jag köpte mig massa kläder och tjofs och fixa en present åt pappa. Sen då vi kom hem var jan och anette där och sen kom också astrid och allan. Vi åt och vad jag vart mätt. Helt sjukt mätt vart jag. Sen han jag bara duscha och kolla bdb så fick jag paj och satan i anushålet va mätt jag vart. Sen kom dan, stellan och carro och vi for och kolla på en bandymatch gp var med i. Han var enormt duktig tyckte jag och det var sjukt trevligt med folket där.

Jag är så enormt glad av att träffat kälarne gänget för jag har alltid så kul med dom oavsett vad man gör. Och aldrig något tjafs med dom heller. Imorn ska jag iaf ha middag här hemma med Carro och Stellan. Egentligen skulle jag, carro och maria ha men maria kunde inte :( det var väldigt tråkigt. Så då fick stellan hoppa in istället och Dan kanske kan men är inte säkert. Hoppas han kan.

Sen på onsdag så är det nå svenska redovisning och bandy. Är sjukt pepp inför den här matchen. På torsdag ska jag hem över dagen och sen på fredag så är det en liten fest. Så veckan kommer bli sjukt roligt.

Nästa vecka vet jag inte riktigt vad som händer men luktar filmkväll iaf... nu så ska jag fortsätta med boston tea party.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: cizsi

jag saknar dikten......

2008-11-25 @ 00:03:17
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: caroline

snart pizzabak! hihi!

vart är matchen imorgon? jag har hört valla eller pc?

2008-11-25 @ 14:43:50
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0