What the hell is going on

17 December
frukost snart

Tjenare!
Gårdagen bestod utav skola, städa och filmkväll.
Skolan var tråkig för behövde knappt komma på projekt och företagande för är färdig där. Och sen idrotten var rolig men jag vill inte hålla på med lekar på det. Efter skolan for jag hem och började storstäda. Jag är själv inte nöjd för jag måste nog vara den sämsta på att städa och så ska Eva in på torsdag så hon kommer ju säkert gå runt och kolla och ge mig en liten pik. Efter jag städat så drog jag ihop folk för att kolla på  Bodyguard och jag är nöjd med hur det vart. Det var riktigt trevligt. Sen efter det och vi lämnat av folk så åkte jag och sandström till mig och åt kvällsfika. Trevligt som alltid med den mannen.

Nu har jag gjort mig frukost så ska äta den nu. Vi hörs senare i livet nu då jag ska ut på äventyr. Har ett problem i livet just nu och det är att göra en julklapp av en willyz påse och toapapper och en note-it lapp. Kommer ju bli så fint och juligt.

Snart är det jul i alla hus
jag har halkat på grus
jag gillar inte allt på ett julbord
jag vill inte vara med om ett mord
usch och f och blä för ägg

Om det någon som fortfarande inte fattar att rimmen ska absolut inte hänga ihop och dom ska vara dålig.


Tack och hej - leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frödingekakan är inte vegansk. Tror jag. Jag har glömt att kolla! Lycka till med julklappen, det verkar bli en stilig säckpipa?

2008-12-17 @ 20:58:52
Postat av: Eva

Ha ha jag glömde att kolla städningen ,eller det kanske var för att det såg fint ut och du, lite pikar tål du väl. Du glömde att skriva i bloggen att du fick beröm för julpyntningen

Eva syster

2008-12-19 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0