I'd give up forever to touch you

9 December
duschdags!

Tjenare!
Idag var andra dagen i rad jag ätit kladdkaka. Inte bra för min bringa men det spelar ingen roll.

Idag klev jag upp åkte till skolan. Där så hade vi ingen kamera eller något så vi kunde inte göra något men Ulf kom med en superdålig kamera till slut så vi tog en bild på frösöbron som vi ska göra om till Skriet. Sen på lunchen så fick vi vara i fotostudion en stund och då tog vi kort till Mona Lisa och Damen med slöjan. Vi skulle egentligen inte varit i fotostudion idag för den var uppbokad men vi fick tid ändå. Bra det för annars hade vi nog inte klarat att gjort färdigt projektet.

Efter lunch var vi på jamtli och fan vad konst är dumt för fan. Men efter det hämtade Tim och Sandström upp mig och vi for till mig och åt middag. Sen for vi och fika hos Nils. Det var trevligt. Nu ska jag duscha, starta en tvätt och diska. Sen tänkte jag sova faktiskt.

Jag måste fixa julklappar någon dag och imorn går det inte för då täntke jag göra nytta och plugga. Hade mellan vg och mvg i multimedia. Om jag lämnar in en bra 3 minuters historia får jag MVG, samma sak i medieproduktion A om jag lämnar in en bra förstasida som man kan ha till en valfri tidning. Så det ska fixas imorn.

Men nu ska jag gå och ta vatten över huvudet.

Tack och hej - leverpastej

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad duktig du är eller man kanske ska säga smart till helgen kommer tajkonpacket igen du längtar väl?

2008-12-10 @ 22:53:01
Postat av: Anonym

you'r the closest to heaven as I'll ever be and I don't want to miss you tonight.

2008-12-11 @ 12:01:28
Postat av: The Butterfly effect

Haha, detsamma, roligt var det. Hur du nu hittade min otroligt hemliga sida, det är ju dagens mysterium.



Men en blogg vars senaste inlägg nämner kladdkaka må jag ju spara. Må du bara fatta kloka beslut i livet, och rädda en gris istället för att äta upp den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0