Åh Göran, Göran we belong togheter

7 December
halv 12

Tjenare!
Nu ligger jag här i min säng och har nyss vaknat. Konstigt att starta datorn är det första jag gör. Bion var bra igår iaf men jag tycker den inte är värd att kolla igen. Den heter Twilight. Efter bion for jag hem och skulle sova men jag fastnade framför datorn för Adam logga in och skicka mig sin låt. Helt perfekt bra var den! Sen fastnade jag helt enkelt framför datorn med youtube som stort hjälpmedel. Det var synd att jag la mig typ 4 för jag tänkte upp och kolla på matildas basketmatch som började kl 11 men det är ju lite försent nu.

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra iaf. Blir väl en seg dag då man bara väntar in folk som ska till Östersund. Jag tyckte jag alltid hade tråkigt i Hammarn men är samma i stan fast där är det ännu mindre kompisar att hitta på grejer med. Men på fredag får jag träffa Mamma & Pappa som förövrigt ringde till mig i fredags och sa att dom inte skulle ha några julklappar. Fan vad tråkiga människor. Nu tänkte jag dela med mig utav några rim som är från en utav dom kända låtarna som gjordes i hammarstrandstrakten.

I didn't mean it when I say I was a meatball
I was from a schable
I was eating under the table
I did nothing I was a eskimå
I waas lying to myy dooog,
I couldn't believe that you be gone and be without your love
Never imagine I be shitting beside the dog
iiiIIIIIiiIiiIIIiiIiii never feelt like this
The felling that I'm felling you know felling
I smell my feet
And i think about you Göran
Can't be without you
We love forever and ever right here
Cause baby....

Första versen i We belong together - SBS (sket i resten för andra versen är omöjlig att skriva pågrund utav Jansson)

Tack och Hej - Jag är nog en tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0