maybe that's the way it should be

6 December
11.11

Tjenare!
Var ett litet tag sen jag skrev men det är för ni är så tråkig att inte kommentera då Jansson ber er snällt att göra det. Men jag orkar inte prata om allt som hänt mellan dom här två inläggen men kan prata om gårdagen och om framtiden.

Igår var det roligt. Åt på tacosbaren med Matilda, Britta och Jansson och det var riktigt gott och riktigt roligt också. På slutet kom ju Tim också. Senare så skulle Matilda och Britta hem till Britta och kolla på Idol. Jag, Jansson och Tim begav oss ner till Jansson och började som förtära alkohol och efter en stund kom Sandström. Vi var där ett bra tag och prata och gjorde allt grabbar gör tillsammans. Det vart också att Sandström vart chaufför för kvällen.

Sen kom GP och vi for iväg och hämtade Cizsi och sen skulle vi på fest. Det som hände var att vi hälsade på Matilda, Britta och Sofia och sen så for vi ner på stan och släppte GP, Tim, Jansson och Cizsi så for jag och Sandström runt med bilen. Vi hämtade hans lillasyster och skjutsa hem henne sen skulle vi fara till en fest men så vart det lite häng hos Jennifer för alla dom hade gått dit. Senare på kvällen vart det max besök och lite bilturer. Till sist var jag hemma och sov i min sköna säng.

Idag så ska jag kolla på dans kl 15:00 och det ska bli trevligt men vad som händer efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Tim skulle hem, sandström och Jansson. Vem ska jag vara med idag. Blir så oerhört drygt att bara vara hemma och göra ingenting.

En sak som är skönt är att i veckan har jag bara torsdag uppbokad som jag bestämt. Och det är skönt men jag ska plugga några dagar i veckan för det behövs för jag glömde bort att medieproduktion A skulle sluta till jul och har grejer kvar. Men det där fixar sig alltid men nu ska jag vänta in dansen och förhoppningsvis så kommer det hända något roligt efter det.

grötfest ska jag dissa
efter det här ska jag gå och pissa,
mackor, mjölk och annat måste bli köpt
jag ska inte köpa nå kött

Tack och hej Leverpastej

Kommentarer
Postat av: fjärilstämjare

dommarns skratta när Stellan fällde sig själv och ramlade

2008-12-06 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0