Sometimes we don't learn from our mistakes

21 December
10
12

Tjenare!
Idag har jag varit väldigt opepp och det är nog för jag vill ha julafton och ha julbord. Längtar så enormt efter allt som finns där. Men jag längtar nästan mer till morgonen efter då man tar vörtlimpa med en fet skinkbit och massa äppelmos och julmust. Det är perfekt för min mage för är magen glad så är niklas lindholm glad.

Igår efter jag kommit till hammarn for jag med Sandström,nils och tim till sanna i Böle och kolla på film med dom, nicke, carolina, maria, emma och tjorven. Och idag har jag inte gjort något förutom sällskapsspel på kvällen. Har inge mycket att skriva riktigt för som sagt är jag jävligt opepp på allt nu.

Dagens låt: The End Where I Begin - The Script

Jag har nyss kommit på att jag åt på max för sista gången i år förra gången. Det är lite tråkigt. Men jag ska nog på nyår hinna med det innan tolvslaget.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0