jag gillar inte ägg

14 December
18:35

Tjenare!
Det har som vanligt inte hänt något speciellt i mitt liv men ni kan få höra om helgen.
Fredagen började jag med Lucia på skolan och sen fika i klassrummet. Självklart ställde jag upp på en photoshoot i klassrummet då Anna tog kort. Posade gärnet! Efter det gick vi runt och kollade på vernissagen. Efter skolan gick jag på stan och köpte julklappar. Har nu 80 kr kvar och inte har fixat någon present och Mamma och Pappa.

Efter vi gjort staden var det middagslur hemma och sen så åt jag mat och stack ner till Olivia och senare drog vi iväg och kolla på lucia. Det var sjukt bra och dom var så duktig så. Efter det gick jag från stora kyrkan ända upp till solliden. Fick vänta en kvart på Adam i parkskolan korsningen. Vi skulle till Britta och kolla på idol med hon, matilda och cizsi. Vi såg bara vem som vann för vi kollade på mysteriet på greveholm istället. Sen efter idol kollade vi på en annan film som jag inte kommer ihåg namnet på. Senare drog vi ner på stan en stund och jag tog en buss hem i natten. Eva sov i köket så skulle akta mig om jag skulle in dit skrev mamma i sms hon skrev också att jag fick välja att sova på soffan, toan eller med Novalie.

På lördag klev jag upp tidigt och åt frukost så for vi hem till Hammarstrand. Där så började jag direkt försöka få ihop 100 bilder jag ska framkalla och fixade en speciell julklapp. Senare satt jag bara vid datorn men på kvällen så vart jag less på det och drog på en fest. Jag vart en ansvarsfull kille och tog hand om allt folk den kvällen och hade diskussion om man ska vara vegetarian eller inte. Den diskussion vart jag helt nerslagen i för jag har själv inte funderat på det och jag hade en sak jag bara sa "det är gott med kött" och det höll ju inge bra. Men någon gång ska jag ta revanch och studera frågan och verkligen vinna. Eller komma fram till ett enat beslut men som jag märkt så ska man inte diskutera med äldre för man vinner aldrig.

Idag har jag bara varit slö och sovit och gjort ingenting. Och jag pluggade men somnade medans jag gjorde det så var inte så väldigt bra. Nu väntar jag bara in bussen kl 8 sen ska jag sova. Vart inge rim idag pågrund utav dålig fantasi.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: matilda

vart valde du att sova förresten? :o

2008-12-14 @ 19:11:51
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de sant att man kan framkalla 100 bilder gratis o isåfall vart?? /

2008-12-15 @ 14:26:17
URL: http://elakochkonstig.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu Lotta visste verkligen vad hon snacka om! :P

2008-12-15 @ 21:30:46
URL: http://emmaamartinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Med ålderns rätt så måste jag ju säga att det inte handlar om att vinna en diskussion, utan om att bidra till mest lycka här i världen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0