they pissed in his hands, I told them to stop but then I joined in

22 December
16:28

Tjenare!
Nu har jag nyss klippt mig och det är så himla skönt att slippa allt hår. Vart riktigt kort nu och det är enormt skönt. Dock är mössan nu för liten för mig.

Igår bada jag tunna i Kälarne och det var trevligt tills jag ville svalka av i snön för jag for rakt ner i ett hål och slog foten i massa stenar. Har stora jävla rivsår och bulor lite här och var på foten och gör ont så kan inte gå riktigt. Men det var mysigt ändå och efter det gnällde jag mest på min fot tills jag kom hem.

Imorse när jag klev upp var det tacos för mig till frukost och det satt riktigt bra i magen. Och dom här dagarna har jag ätit så enormt mycket hemmagjord snickers att det är slut nu. Men mamma gjorde snoddas igår så då jävlar har jag något nytt att tugga på.

Något roligt är att juldagen ser jag nästan mer fram emot än själva julafton. På juldagen är det den goda vörtlimpan till frukost med en fet skinkbit och äppelmos på och självklart en julmust. Sen ska vi åka i backen massa folk och det ska bli så himla roligt. Var så länge sen jag åkte skidor och jag längtar så det kryper i hela kroppen på mig.

Nej nu ska jag duscha av allt hår och bli fräsh för är fortfarande små hårstrån kvar. Vi hörs i ett bättre liv!

Dagens låt: Hero Of War - Rise Against

Vet att det också har varit dåligt med rim men har ingen jävla fantasi så ni missar inga bra rim ändå.

Tack och hej - leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0