I've done the best I can

6 December igen
nyss ätit

Tjenare!
Nu har jag varit och kollat på dans och det var roligt. Kände igen väldigt många. I alla fall många fler än vad jag trodde. Efter så stack jag och matilda till cizsi och hängde nu har jag kommit hem och nyss ätit. Ikväll ska jag nog kolla på bio med cizsi men vi vet inte vilken vi ska ta så det kan nog bli nå annat. Vi får väl se vad som händer.

Jag har nu funderat idag på hur roligt det är att träffa nytt folk. Speciellt 2008 har jag träffat mycket nytt folk och blivit väldigt bra kompis med många utav dom. Och jag träffar nya kompisar hela tiden som blir gansak nära med mig. Men något jag inte gör är att glömma bort dom "gamla" kompisarna känner jag själv iaf och det tycker jag är bra för det kan vara svårt för vissa.

Nu har vi bestämt att det blir Twilight som vi ska kolla på bio och matilda ska kanske följa med också. Blir en trevligt tjejkväll med två trevliga tjejer!

Nu tänkte jag ta ut sopor och nytta innan jag ska med bussen, ett rim skiter jag i nu så nu får ni bli ledsen för ikväll :(


Klart slut - Varulvstjut

Kommentarer
Postat av: cizsi

filmen var aaaaaaasbraaH!

2008-12-07 @ 00:04:27
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0