it takes silence to make sound

24 December
00:23

God jul!
Nu är det julafton och det känns skönt för då är det en dag närmare min vörtlimpa. Men ska nog ta en på morgonen då jag kliver upp. Jag orkar inte riktigt skriva något om dagen men har varit i stan och vandra runt med stellan.

Frågan är vart kommer jag hamna på nyår? hatar då jag har flera att välja mellan för blir för det mesta fel...

Nu så vart det slut på bläck i pennan så vi hörs väl säkert imorn på den länga jävla väntan till julbord imorn.

Iaf är det här dagen för att jag och matilda varit kompisar i ett helt år. Vi känner varann som vi varit kompisar sen vi föddes men kommer ändå ihåg saker som hände då vi vart kompisar. Världens bästa vän är hon helt enkelt.

Tack och hej - leverpastej

Kommentarer
Postat av: matilda

du är världens absolut bästa vän, massor med flera år kommer det bli! :)

2008-12-29 @ 21:05:15
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0