Another day in quicksand

25 December
12:01

Tjenare!
Nu har det varit jul och jag fick pengar, strumpor och lite annat. Julbordet var enormt gott och slog kebaben jag åt 23e. Gårdagen var som en vanlig jul. Klev upp tidigt fast jag ville sova bort halva dagen. Tänkte inte på att få god jul sms och fick det som fan på morgonen så kunde inte sova. På tal om det så känner jag mig handikappad utan mobilen. Eller alltså med inga pengar på den för det har jag inte haft nu på ett helt dygn. Massa sms och sms om morgondagen. Men klev iaf upp tidigt och fick mig en vörtlimpa med skinka och äppelmos. Sen var det vänta på kalle som är tråkigt. Sen vänta på maten. Sen dela ut julklappar. Sen var det slut.

Idag så var det tänkt att åka slalom men gruppen jag skulle vara med är sjuk och vill inte. Bara jag och Stellan som vill och kändes drygt då att åka. Väldigt tråkigt då jag sett fram emot som bara helvete på det här. Så den här dagen blir att vänta på kvällen som igår. Tråkigt som fan och jag kommer nog dö under dagen och jag kommer också äta upp mig 3 kilo som jag gör på tråkiga dagar. Speciellt nu då det finns så goda grejer här hemma.

En liten tråkig sak är att jag är en som det måste vara snö och sånt på jul och redan nu pratar Mamma och Pappa om att åka utomlands nästa jul. Men jag sa att jag skulle ha minst 50 000 kr om dom åker utomlands då. Så vi får se hur det blir. Funderar på att förstöra huset medans dom är borta eller något i den stilen.

Nej nu ska jag ha tråkigt hela långa dagen. Höres när vi råkes

tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0