Here's the weight of the world on my shoulders

Nu ikväll hade jag tänkt parkera mig själv i soffan. Bara för att det inte vart någon match ikväll och jag hade istället tänkt vara med någon eller ha någon sorts utav gänghäng. Men vissa kunde inte för dom gjort andra planer och skit. Fast jag har bara fråga typ 3 st men det hö rinte hit för jag somnade sen och sov 2 sköna timmar.

Malin sov också och känns som vi börjar lite som en ritual att sova efter skolan för det gjorde vi igår också. Och det är så skönt. Jag kommer typ säga till folk som vill vara med mig efter skolan om det kommer hända att jag kan inte för jag och malin ska hem och sova. Idag var det skattjakt och malins klass vann. Grattis till dom....

Programmen jag ska se!!!!

17:35: Las Vegas
18:30: Americas Funniest Home Videos
19:00 Miami Ink
20:00 Simpsons / Fabolous life of (Beror på mitt humör)
20:30 Family Guy / Fabolous life of (Beror på mitt humör)
21:00: Mythbusters
22:00 South Park
22:30 South Park

Dagens Låt: Never Lies - Lupe Fiasco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0