Another Day In Quicksand

Ja nu har man kommit hem från första skoldagen och ska snart äta. Redan så är det ett litet diskberg och vi hade redan fyllt tvättkorgen, dock så är ju mamma och syster här och hjälper till på diskberget och om vi har tur vilket jag kan tro så kanske någon utav dom diskar.

I alla fall skolan ser jag inte riktigt fram emot år. Går hela dagarna förutom fredag eftermiddag då jag är ledig och på våren tror jag att jag kommer gå hela dagarna varje dag. Det är drygt... och så blir det inge mer stanna uppe länge och prata med kompisar, kolla på film till tidiga morgonen eller några såna grejer. Nu får jag sitta vid datorn från då jag kommer hem tills jag ska sova. Och så får jag stänga av musiken när malin ska kolla på olika serier som Sjukhuset, Ensam mamma söker och Andra Avenyn... idol.. fan finns säkert 10 st till.

Men det ända jag egentligen ser fram emot är att bo med just malin. Hon är ju perfekt att bo med. Hur fan skulle jag funka utan fika kvällarna vi kommer ha. Det är ju sjukt roligt att bo med denna människa som jag egentligen aldrig är med annars. Men får hoppas någon mer än jag vill fortsätta med att ha gänghäng efter skolan för det är något jag vill. Ikväll blir det storfika, godaste av det godaste!

Nu har jag nyss ätit och då såg jag att dom hade diskat. Lite braa! imorn så blir det mycket. efter skolan ska jag och malin fixa pass, gå lite på stan, hälsa brorsan min som har fått en Alexander och så ska jag och malin grilla!!!!!!!!!!! MUMSFILIBABA!!!!

nu ska jag dra iväg och kolla tvätten! HAREEE!

Dagens låt: För kort för att vara lång - Nicholas P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0