I don't like him very much.... LETS KILL HIM!

Halloj i stugan!

Idag så har jag spelat match, eller ja jag vet inte hur jag ska säga men laget vann med 2-1 i alla fall! bra grabbar!!! känner mig väldigt delaktig!!! Väldigt roligt att få folk efter matchen säga bra spelat fast man suttit på bänken i 90 minuter.... men ja e int bitter!
 
Fast jag förstår inte varför jag fortsätter spelar egentligen. Kommer liksom bara bli jobbigt nu då man börjar skolan för att två hela dagar går bort då man kanske kunnat varit med några kompisar och göra nå roligt. Och så ska man på minst en match i veckan för att sitta på bänken i 90 minuter. Känns ju jävla pepp för det iaf men ja e int bitter...absolut inte.. jag är tacksam, jag är glad, jag är vacker, jag är tjock, jag är jättelycklig, jag är glad, jag är tacksam och framfört allt jag är ödmjuk....

Nu på kvällen har vi koll på Kung Pow 2 och gjort hammarn osäkert. Imorn så blir det i alla fall bowling och sånt, det ser jag fram emot!

En jävla bra sak är att imorn ska jag beställ biljetter till In flames för mig och nicke! fyyyy vad bra!!!

Kommentarer
Postat av: Jesper

jag är tacksam, jag är glad, jag är vacker, jag är tjock, jag är jättelycklig, jag är glad, jag är tacksam och framfört allt jag är ödmjuk....



Haha, gör en göran persson :)

2008-08-25 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0