Pengar rullar in som det ska.... det gå bra nu!!!

Jag är glad, lite gladare än normalt för jag fick lönebesked idag och den 27:de så kommer jag få in 3507 kr till på kontot. Det är lönen för sista veckan. Jag vill bara påpeka att jag tjänade ungefär 10500 kr på 3 veckors jobb. KA-CHING!!!!!!

För dom 3507 kr ska jag köpa en mobil för och ha fortfarande kvar mina 7000 jag redan har på kontot. Sjukt mycket pengar, fatta hur många tuggumin det är! Mer än att få plats i munnen i alla fall det vet jag. Kanske man borde köpa upp halva företaget Microsoft? får se hur det bli med det.

I alla fall idag klev jag upp kl halv 11 och har redan hunnit packa allt, ätit frukost, kollat igenom bdb, nördat lite cs och skriva detta. Lagomt manligt gjort av mig att packa allt på typ 25 minuter samtidigt som en tjatande mor vill stryka varje plagg innan jag stoppar ner den i resväskan, det spelar ju ingen roll för då jag kommer till stan så slängs det in i garderoben och allt är åt helvete igen.

En bra sak till med pengar att min kära syster har hittat nå special sak som bara ragunda kommun hade, buss för bara 111 kr eller nåt sånt var det och då är det precis samma som det jag hade förra året som kostade 590 kr. Det är ju sjukt!

Innan jag slutar så vill jag säga att detta skriver jag för att jansson inte ska gnälla på att jag är bortskämd, min mobil och alla andra saker jag kommer köpa är från lönen då jag arbetat i sommar. Blir såååå arg!!!

Ja just det nu ska jag beställa in flames biljetter åt mig och nicke sen duscha och vänta för att åka in till stan och försöka slå fruntimmer på bowling, livet leker gott folk!!!!!

Dagens låt: Leaving on a jetplane - John Denver

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Nämen fick lilla bortskämda ungen Niklas jobb av far sin och fick ju absolut inte för mycket vad han igentligen ska ha? 10500 för 3 veckor, skamligt!

2008-08-26 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0