Oh, Beth what can I do, Beth what can I do

Hej alla glada!

Igår så var det match mot björnen, 2-1 till dom vart det men jag tckte vi skulle ha fått oavgjort i alla fall. Som vanligt så var man inge arg eller nåt för förlusten på grund utav att man spelar 0 minuter och det känns det bara ovärt att bli sur eller nåt. I alla fall så satt max rätt bra för magen efter matchen!

På bussen hem sjöng vi för fulla muggar och dom där framme undrade verkligen om vi hade förlorat eller vunnit. Jag vill i alla fall gratta tommy för han har blivit kallad för den bögigaste inte-bögen..... det är stort och ärofyllt. Men frågan är.. är han icke-bög :O

När vi kom hem så fick jag skjuts av jonas nilssons mamma till carolina och jag och jonas kom dit och vi pratade mest och kolla på en film. Färden hemåt var inte för varm heller :( I alla fall så är jag pepp inför kvällen men känns som det kan gå åt helvete också. Då kommer jag nog dampa om det blir så :(

Jag och bfff höhö ska ha en speciell sak ikväll i alla fall :P det ska bli skoj och då är det roligt. Och för övrigt så är det imorn man får träffa Olivia "negern" Bergvall! Det sitter inte helt fel vill jag lova!

Ta det lungt, simma lungt

Dagens låt: Kiss - Beth

Kommentarer
Postat av: tove

säger inte eran coola lärare "simma lugnt, gör inge dumt" ?? :p

2008-08-22 @ 19:32:50
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0