ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨

Jag skäms som fan efter gårdagen. Vi åkte därifrån och tälta aldrig pågrund utav olika missöden.

Kvällen började bra men jobbig med en oskön biltur med tim och dom andra. Stellan fick ont i sitt sår från yxan. Då jag kom fram till öratjärn hoppade jag i vattnet direkt och badade en stund. Sen klev jag upp och vi satt vid elden en stund. Så vart det badning igen och alla klev upp och jag ville vara kvar men icke!

Till slut så for dom från kälarne hem och vi andra satte oss vid elden. Pratade och myste det var trevligt. Men sen börja det brinna i tältet typ. Så vi släckte och rökte väldigt mycket och vi dog nog halvt allihopa. I alla fall så packa vi ihop tältet och så skulle vi åka och sova hos carolina men jag och stern begav oss hemåt istället. Det var en jobbig vespa tur och vi for igenom världens jävla pöl helvete. Blöt vart jag vill jag lova. När jag kom hem så var det låst och jag ville inte väcka mamma och pappa så la mig i bilen i garaget och sov. Vaknade på morgonen och klev upp och tog frukost. Nu sitter jag här efter ett par timmars sovande framför OS tittande.


Idag har jag inga planer och det tycker jag är skönt. Men på kvällen kan det bli film hos stern tror jag. Eller jag har ingen aning men film ska jag nog kolla på idag. Ska nog försöka få hit adam så kan vi omformatera min dator. Den behöver det. stackars fina dator....

Dagens låt: Unwasted - Fall


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken jävla kväll och natt alltså. Mina skor är brun och leriga, och likaså mina byxor. Jävla vattenpöl.

2008-08-20 @ 16:46:57
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0