I need to ease my mind, And kill what burns inside

Hallojsan!

Nu sitter jag hemma i lägenheten. Alldeles ensam och ska snart städa och sånt. Diska, ta ut sopor, vattna blommorna, dammsuga... sen så ska fika vara på bordet kl 10 ikväll. Hoppas jag lyckas med allting!!!

Idag har jag iaf spelat match... eller ja kollat på match. Det vart 5-1 till oss mot orrviken. Jag fick spela 5 minuter, yey! Varför jag stannar i laget och inte gnäller för att jag inet får spela är för att jag egentligen inte bryr mig om att få spela men visst är det drygt att sitta på en bänk i 90 minuter och försöka vara peppad till varje match men om jag slutar så kommer jag missa så mycket. Typ alla roliga skämt och allt som händer på träning, bussarna, under matchen. Allt runtomkring matcherna. Och så är det roligt att träna också.... 

I alla fall så har min helg varit väldigt rolig fasdt jag troded att jag skulel sitta framför datorn hemma och göra ingenting. Men orkar inte skriva vad som hänt och så för tar så jävla länge men kan tacka kälarne folket, stern och jansson för helgen!

Dagens låt: The Western States Motel - Powerlines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0