I feel my time has come

yeaaaaaaah! Nu är biljetterna till in flames beställt. Bara typ 62 dagar kvar då tills man är och lyssnar på dom! Jag längtar som bara fan!!!!!! Jag är bara lite nervös hur det ska gå för mig och nicke nere i stockholm. Vi kommer gå fel och bli överfallen och dö. Men bara det händer efter vi kollat på dom så dör jag lycklig iaf!

Refrängen till Take This Life

If I ever
If I never
Make me want to stand up for whatever
Make me say
Make me pay
Make me understand you're there for me

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in


Kommentarer
Postat av: caroline

nämen det är lugnt, du behöver inte tacka mig

LOL

2008-08-28 @ 10:09:00
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0