Back In Buisness!

Nu har jag tänkt börjat blogga igen. Självklart så blev jag tvungen att göra bloggen fin men sen efter jag gjort headern så vart jag bara less och allt vart skit. Vet inte riktigt hur jag ska ha det. Men jag bryr mig inte så mycket om det i alla fall.

Under tiden jag inte bloggat så har mycket hänt. Jag slutade någon gång under slutet av skolan. Så hela sommarlovet har i alla fall varit. Jag började sommaren med att göra absolut ingenting. Sen har jag nu på slutet efter jag jobbat börjat gjort saker. Varit med massor utav olika kompisar jag aldrig varit med förut och dom senaste veckorna efter yran har jag gjort något nästan varje dag.

I alla fall så är en av mina vänner borta någonstans och man kan kalla det paradiset eller nåt sånt. Men ja e int bitter... jag har ju en bfff nu iaf. och vad det står för vet jag och den personen inte riktigt än men vi ska fundera ut något bra. Och så har ju matilda varit hos mig nu i några dagar och blivit film varje kväll nästan med massa människor. Men alltså jag orkar inte skriva om det som har hänt för lääänge sen så jag skriver om vad jag ska göra nu i veckan...

Idag: Tältning med utvalda treeeevliga människor.
Onsdag: Ingenting hittills men på kvällen lutar det mot filmkväll hos Stern
Torsdag: Match mot Björnen sen inge mer
Fredag: Fest i stugbyn med trevliga och roliga människor. Jag och en annan ska vara extra häftiga och dricka hur plastpåsar som man gör i USA... k00la är vi!
Lördag: Gänghäng med Stern och Negern Olivia
Söndag: Match mot järpen hemma!!!
Måndag: Fara in till stan med mamma, syster, systerdotter1, systerdotter2, systerdottersdotter. Spela bowling.
Tisdag: Skolan börjar... vilket jag kommer börja gråta eller något... iaf special edition fika på kvällen! :D

Det har jag planerat hittills och det är roligt! Men nu ska jag börja städa i rummet och huset för matilda och alla andra har gjort det så skitigt... Nu hittade jag också att matilda har lämnat ett linne här... ska nog städa i den ;)

Ska ut med hundjäveln också och det är fan inte sol heller! BAJS!

Veckans Skiva: Beyond Everlasting - Unwasted

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag har korrigerat det nu :)

GRYM BLOGG, DEN LIGGER REDAN I "CARROS BLOGGAR"

2008-08-19 @ 15:23:19
URL: http://carolinestern.blogg.se/
Postat av: olivia

"jag har ju en bfff nu iaf" :O :O :O :'(

2008-08-20 @ 17:05:27
Postat av: matilda

jag lämnar mina spår, jag vill ju inte bli bortglömd ;)

2008-08-24 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0